Advies4U gaat verder als DomburgvandePanne Financieel Adviseurs

Vandaag, 1 april 2020, hebben DomburgvandePanne Financieel Adviseurs en Advies4U de krachten gebundeld. Advies4U gaat verder onder de naam DomburgvandePanne Financieel Adviseurs en verhuist naar het huidige kantoor van DomburgvandePanne aan de Nieuwe Markt 2 in Bodegraven. DomburgvandePanne wordt daarmee hét adres voor financieel totaaladvies in Bodegraven en omstreken, voor zowel particulieren als bedrijven.

Ard Op 't Landt, eigenaar van Advies4U, heeft zijn eigen plaats in de Bodegraafse samenleving verworfen. In de afgelopen jaren wisten vele cliënten het kantoor van Financieel Planner Ard te vinden. Daardoor is een mooi, stabiele klantenkring opgebouwd. In die jaren werd Ard ondersteund door zijn collega Leny. Toen Leny aangaf per 1 april 2020 te willen stoppen met haar werkzaamheden, werd Ard voor een nieuwe uitdaging gesteld. In deze periode intensiveerde het contact met Cees Meijer en Edwin van de Panne van DomburgvandePanne Financieel Adviseurs. Na enkele vruchtbare gesprekken heeft dat geleid tot overname van de klantenkring van Advies4U door DomburgvandePanne. Ard gaat een nieuwe uitdaging aan: hij wordt Financieel Planner bij de Stichting Pensioenfonds voor Huisartsen (SPH) in de wetenschap dat 'zijn' klanten in goede handen zijn bij DomburgvandePanne Financieel Adviseurs. De komende 2 maanden blijft Ard nog op de achtergrond bij DomburgvandePanne aanwezig om een soepele overgang van zijn klanten te realiseren. 

DomburgvandePanne Financieel Adviseurs, hét adres voor alle financiële zaken, onafhankelijk en objectief!
Cees Meijer van DomburgvandePanne: "Met de overname van Advies4U versterken wij onze positie in de regio. Voor steeds meer cliënten zijn wij het one-stop-shopping kantoor op financieel gebied. Denk dan aan hypotheken, verzekeringen, oudedagsvoorzieningen maar ook de meest persoonlijke bank van Nederland, de RegioBank, hebben wij in huis. En sinds enkele jaren verhuren wij ook kluisloketten vanuit ons kantoorpand aan de Nieuwe Markt 2, een voormalig bankgebouw, misschien wel de best beveiligde locatie in Bodegraven." Edwin van de Panne vult aan: "Maar wel altijd vanuit persoonlijk contact met onze cliënten. Het is niet ons primaire doel om meer klanten te bedienen maar om meer te doen voor onze bestaande klanten. In deze tijd, waarin het coronavirus het nieuws beheert, is dat even wat moeilijker. Maar als we door deze periode heen zijn, intensiveren wij de persoonlijke contacten weer. Dat is onze prioriteit. Gelukkig staan wij al bekend als een laagdrempelig kantoor, niet in de laatste plaats door het bezoek van cliënten aan onze RegioBank, RegioMakelaer en kluisloketten."

Terwijl de gevestigde banken zich langzaam maar zeker terugtrekken uit de stadskern, maakt de RegioBank nog steeds een gezonde ontwikkeling door. Wat maakt RegioBank zo bijzonder?
“Wij begonnen in het najaar van 2008 met onze vestiging van de RegioBank. Op dat moment was  Lehman Brothers in Amerika net failliet gegaan en werd Fortis in Nederland genationaliseerd. Geen ideaal moment om met een nieuwe bank te beginnen”, aldus Edwin van de Panne. De bank sprong in het gat dat de bekende grootbanken hadden achtergelaten. “RegioBank staat bekend om zijn persoonlijke benadering. Sterk georiënteerd op de behoeften van de bankklant. Dat betekent dat wij de tijd nemen om cliënten persoonlijk te ondersteunen bij hun bankzaken. Op ieder moment van de dag en zonder afspraak. En bovendien kunnen wij de vragen van onze cliënten in nagenoeg alle gevallen direct beantwoorden omdat we alle disciplines in huis hebben. Of het nu gaat om relatief eenvoudige vragen als het overboeken van gelden, advies over de beste spaarrekening of hypotheekvragen, de medewerkers van RegioBank helpen direct. Wij hebben geen duur hoofdkantoor en geen grote overhead. Gewoon, met beide benen op de grond en doen wat een bank in de kern hoort te doen. Het is eigenlijk net zo eenvoudig als dat het vanzelfsprekend is maar toch maakt dat de RegioBank bijzonder. Met ruim 530 filialen verspreid over heel Nederland is RegioBank bovendien de bank met het meest fijnmazige netwerk in Nederland."

 “Internet- en mobiel bankieren zijn uiteraard niet meer weg te denken in deze tijd en wij ondersteunen dat van harte. De mobiel bankieren app van de RegioBank wordt door de gebruikers zelfs gewaardeerd met een 8,2!”, aldus Renate Mulder, adviseur bij de RegioBank Bodegraven. "En onze betaalrekening kreeg de hoogste waardering in het laatste onderzoek van de Consumentenbond, een 9,3! Daar zijn we best trots op".

Open huis … maar nu nog even niet
"Zodra alle beperkingen die samenhangen met het coronavirus zijn opgeheven, zullen wij een Open Dag organiseren. Iedereen die daar belangstelling voor heeft kan dan zien hoe en waar wij gehuisvest zijn en zo kunnen wij de zo gewenste persoonlijke contacten weer oppakken" aldus Edwin van de Panne. "Maar eerst deze lastige coronaperiode met elkaar doorkomen, dat is veel belangrijker". 

Meer weten of persoonlijk advies?

Persoonsgegevens
 ,  Aanpassen?
Opzoeken adres gegevens mislukt Handmatig invoeren?
Vraag/opmerking

DomburgvandePanne Financieel Adviseurs maakt gebruik van cookies op haar website Accepteren Meer informatie